Nytt år - Nya tag!

Detta år tänkte jag inte bada i vassen! Nya tag med kost, mer & intensivare träning och för att inte glömma vilan.
För att fortsätta kunna unna mig saker ibland så har jag valt att tillåta mig äta godis en dag i veckan. Samma dag kan jag även tillåta mig att äta skräpmat, även om jag helst vill hålla mig undan det i så stor utsträcknings som möjligt.
Jag ska se till att ha frukt och grönsaker hemma så att jag istället för att bli sugen på godis kan ta till exempel ett äpple eller en morot.
Till maten ska jag börja äta sallad och dra ner lite på kolhydrater. - där har vi grunderna.
Vikten saknar helt betydelse, men jag ser det ändå som en form av referens. Tanken är att jag inte ska gå ner så mycket i vikt men bli smalare och bygger lite muskler. Hur detta går återstår att se! :).
Tanken är också att jag ska uppdatera i princip varje dag, eller åtminstone när jag tränat. Det bästa är att skriva varje dag så att jag får någon dokumentation på vad jag ätit och vad jag tränat.
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0